sreda, 3. februar 2016

voščilnica v obliki knjige

Spodnja voščilnica je bila izdelana za gospodično, ki je praznovala rojstni dan. Na prednjo stran sem dodala njeno sliko, ki sem jo nanesla s pomočjo foto transferja in nekaj čipke pobarvane z roza gelatossom. V notranjosti škatlice, pa je prostor za bon ali kakšno drugo malenkost. 



Ker sem za izdelavo uporabila pisane črkešablono vse najboljše, in napis iz kompleta sreča čaka nate od Najlepšega para, jo lepim v galerijo meseca februarja.

5 komentarjev:

  1. Super si naredila. In transfer je ena super zadeva, kajne? Jaz sem se s to tehniko prvič poigrala pri novoletnih darilih in sem navdušena. Lepo je izpadla na tej tvoji knjigi.

    OdgovoriIzbriši
  2. Nežna roza, prava za tako gospodično. Pa sem spet spoznala nov način uporabe gelatosov ;)

    OdgovoriIzbriši
  3. To si se pa res lepo potrudila zanjo...čudovito naslovnico si ji naredila, pa notranjost (kot vedno pri tebi) tako lična in elegantna.

    OdgovoriIzbriši
  4. Hvala punce, za čudovite komentarje. in ja res je transfer je super ;)

    OdgovoriIzbriši
  5. Čudovita je in ravno pravšnja za gospodično - v roza, pa še napis lepotička.

    OdgovoriIzbriši

Light Pink Pointer