sreda, 10. februar 2016

rojstvo


Tokrat sem za rojstvo izdelala večjo škatlo v obliki knjige, naročnica je želela, da bi bilo dovolj prostora v škatli za shraniti nekaj pomembnih spominčkov ob rojstvu dojenčice. 
Na prvo stran sem s pomočjo fototransferja prenesla sliko dojenčice ter dodala še žepek, s tagom kjer so zapisani podatki o rojstvu. Na notranji strani pa sem prav tako s pomočjo fototransferja prenesla slike mamice in tatija, dodala sem napis ljubezen in sicer v angleškem in nemškem jeziku s pomočjo šablone abeceda Najlepšega para , na željo naročnice, saj je mamica prevajalka, ozadje sem pobarvala z gelatossi in slike obrobila s čipko. 


Izdelek lepim v galerijo meseca februarja pri Najlepšem paru. 

10 komentarjev:

  1. Zelo lepa je in izdelana do podtankosti.

    OdgovoriIzbriši
  2. Wau. K tebi bi pa jaz prišla na opazovalne učne ure!

    OdgovoriIzbriši
  3. Super lepa in nežna škatlica za shranjevanje spominov.

    OdgovoriIzbriši
  4. Prekrasna je in zelo lep spomin ji bo.

    OdgovoriIzbriši
  5. Mojstrovina (kot vedno)...elegantna in prefinjena.

    OdgovoriIzbriši

Light Pink Pointer