sreda, 17. avgust 2016

sončnice

Spodnja voščilnica je nastala kar tako na zalogo, saj sem želela uporabiti umetne sončnice, ki me že kar nekaj časa čakajo v predalu... Za izdelavo sem uporabila šablono kvadrata s šivi, s pomočjo katerega sem izrezala zelen pikast papir in ga po robu nekoliko osenčila z vintage photo distress blazinico. 
Na Tinin pravokotnik s šivi sem odtisnila napis Ustvarjalnega dotika, dodala nekaj "vejic", ki sem jih naredila s pomočjo luknjača ter tri sončnice. 



Voščilnico lepim v galerijo meseca avgusta pri Najlepšem paru. 

4 komentarji:

  1. Prekrasne sončnice
    zelo lepa elegantna voščilnica
    lp Tamara

    OdgovoriIzbriši
  2. Lepa sončna voščilnica. Všeč mi je razporeditev cvetov in zelen kvadratek z voščilom.

    OdgovoriIzbriši
  3. Zelo lepa je. Sončnice si lepo namestila na zelo luštno podlago. Izgledajo kot prave.

    OdgovoriIzbriši

Light Pink Pointer