petek, 8. januar 2016

odhod v penzijo

Spodnja voščilnica je bila izdelana za gospoda, ki je po poklicu mesar, s tem namenom sem dodala v kot voščilnice prašička od CottageCutz. Njegov hobi je vrtnarjenje, zato sem uporabila štampiljko vrtnarja iz Ustvarjalnega dotika. V ozadju je ura, ki s kazalcem kaže na to, da je čas za penzijo. Uporabila pa sem tudi čudovite štampiljke iseta penzija prav tako iz Ustvarjalnega dotika. Upam, da mu bo voščilnica všeč in želim mu še veliko prijetnih dni na njegovem vrtičku ;)


Ker sem na voščilnici uporabila dva izdelka iz spletne trgovine ustvarjalni dotik, jo prijavljam na januarski izziv ustvarjalnega dotika z naslovom poklic, hobiji. 

2 komentarja:

  1. Polna, barvno enovita in krasno pobarvana čestitka. Krasno si ujela in združila vse elemente za naročnika. Prav gotovo bo navdušen :) Hvala za sodelovanje v našem izzivu! Pozdravček iz Ustvarjalnega dotika, Barbara

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hvala Barbara za lep komentar ;) z veseljem sodelujem v izzivu in upam, da mi uspe še kakšno narediti na temo izziva ;)

      Izbriši

Light Pink Pointer