sreda, 30. december 2015

rojstnodnevna voščilnica

Tako, zdaj pa sem res zaključila z novoletnimi voščilnicami...
Tokrat sem izdelala rojstnodnevno voščilnico v modri in rjavi barvi. Za ozadnje sem uporabila štampiljko notnega črtovja, rožice in krog Marianne design, katerim sem dodala še perlice, srček je bil izrezan s sizzixovo šablono iz lepenke, na katero sem nalepila juto. 




Ker sem na voščilnici uporabila napis iz kompleta štampiljk Sreča čaka nate Najlepšega para jo lepim v decembrsko galerijo. Z njo pa sodelujem tudi v 150. izzivu Craftalnice.

11 komentarjev:

  1. Lepo je med vsemi prazničnimi ugledati rojstnodnevno voščilnico.
    Ideja s srcem in nalepljeno juto je odlična.
    In všeč mi je vintage izgled.
    Čudovito!

    OdgovoriIzbriši
  2. To je beseda....konec novoletnih voščilnic...pravi navdih je tale rojstnodnevna...srček iz jute in bronza barva...perfektno . Vse dobro ti želim, lepo preživi jutrišnji dan, drugo leto pa...naj bo polno zdravja in energije. čao

    OdgovoriIzbriši
  3. Prekrasna je. Prav zari v teh zlatih tonih.

    OdgovoriIzbriši
  4. prekrasna je, ne morem se je nagledati.

    OdgovoriIzbriši
  5. Prekrasna je. Srček iz jute tako lepo paše zraven :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Zelo lepa je, všeč so mi rjavi toni. Prava paša za oči po vseh prazničnih.
    Hvala, da si se nam pridružila v Craft-alnici. Pozdravček Lili

    OdgovoriIzbriši
  7. Krasno voščilnico si naredila in jo zelo lepo sestavila :-))
    Hvala, ker ustvarjaš z nama v izzivu CRAFT-alnice ... Srečno!

    OdgovoriIzbriši
  8. Zelo lepa. Všeč mi je ozadje z notami in ta prekrasna šablona MD.
    Hvala, ker si se nam pridružila pri izzivu Craft-alnice.

    OdgovoriIzbriši

Light Pink Pointer