torek, 8. september 2015

voščilnica "Free Willy"

Po naročilu sem izdelala voščilnico za punco, ki je praznovala okroglih 40. Ker ji je zelo všeč nakit free willy, sem se z voščilnico želela čimbolj približati barvi nakita.
Ozadnje sem naredila z distress blazinicami in sicer tako, da sem različne barve nanesla na podlago, malo pošpricala z vodo, kateri sem vmešala perfect pearl prahec, tako da se malo sveti in pobrala barvo s papirjem.
Nastalo je ozadje, ki se preliva, morala pa sem dodati še nekaj zlate barve. Zato sem s sizzixovo šablono iz zlatega papirja izrezala "mrežo", dodala sem še romantični okvir in napis od najlepšega para ter številko 40, ki sem jo izrezala z rezalno šablono Die-namics iz spletne trgovinice Mavelu.


Voščilnico prijavljam v galerijo meseca septembra Najlepšega para.

4 komentarji:

  1. oho, tudi jaz sem oboževalec freywilleja - nakit je krasen, voščilnica pa tudi, spominja na njihov stil.

    OdgovoriIzbriši
  2. Sanja....kako zelo lepo si ujela FreyWilly stil!!! Voščilnica je krasna in najlepša hvala, ker si jo dodala v galerijo.

    OdgovoriIzbriši
  3. Lepa je, mi je všeč. Deluje še bolj praznično, ker si dodala zlat papir.

    OdgovoriIzbriši

Light Pink Pointer