četrtek, 3. marec 2016

rojstnodnevna voščilnica


Tokrat je nastala voščilnica za gospo Olgo, ki je praznovala svojih šestdeset let. Za izdelavo sem uporabila potiskan rožnat papir, ki sem ga osenčila z Distress blazinico Vintage photo. Na sredino sem dodala čipkast trak in krog Marianne Design z njenim imenom.
Ker je za moj okus izgledala voščilnica nekam prazno, sem v zgornji levi kot dodala še mašnjico, ki sem jo izdelala s čipko ter jo malo pobarvala z Distress blazinico. Za zakluček sem dodala še majhen dekorativni ključek in številko 60, ki je bila izrezana s pomočjo Tinine šablone male številke. 


Voščilnico lepim v galerijo meseca marca pri Najlepšem paru.

4 komentarji:

  1. Zelo mi je všeč. Pika na i je pa mašnica.

    OdgovoriIzbriši
  2. Mašnica res paše zraven. Voščilnica pa je nežna in rahlo nostalgična. Všeč mi je.

    OdgovoriIzbriši
  3. Nežnemu papirju se pentlja lepo poda. Voščilnica je krasna. Lp

    OdgovoriIzbriši
  4. Zelo lušna, všeč mi je papir in lepo si jo sestavila. Čipka je pa pika na i ;)

    OdgovoriIzbriši

Light Pink Pointer