ponedeljek, 18. januar 2016

nov začetek

Po naročilu je nastala voščilnica za rojstvo dečka z imenom Francesco, ki je potovala čez mejo. Izdelala sem jo v obliki tresočke, Uporabila sem Tinine kroge s šivi in velike in male
Rayherjeve črke , zato voščilnico lepim v galerijo meseca januarja.

Voščilnico prijavljam tudi v Craft-alnico, saj ravno poteka izziv z naslovom Nov začetek.


6 komentarjev:

  1. Zelo lepo voščilnico si naredila v obliki tresočke. Super si jo sestavila :-))
    Vesela sem, ker ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice ... Srečno!

    OdgovoriIzbriši
  2. Sanja, kako zelo mi je lepa. Res si jo naredila čudovito.

    OdgovoriIzbriši
  3. Mmm, zares lepo si skombinirala tole tresočko, krasna je in hvala, ker jo deliš v Craftalnici, LP:)

    OdgovoriIzbriši
  4. Joj kako luškana stresena voščilnica. Všeč mi je tudi, da si nežnoo belio in modro barvo povdarila z sončno rumeno.
    Hvala, da si se nam pridružila v Craft-alnici. Lp Lili

    OdgovoriIzbriši
  5. Lepo si jo skombinirala.
    Hvala, da ustvarjaš z nami. Srečno!

    OdgovoriIzbriši

Light Pink Pointer