četrtek, 17. december 2015

barčica po morju plava...

Po naročilu je nastalo petnajst vabil z motivom barčice za Filipov rojstni dan. Izdelala sem jih v obliki tresočke. Za izdelavo valov sem uporabila Tinine dekorativne robove, krog za tresočko je bil izrezan s šablono krog s šivi, dodala sem barčico, ki sem jo že pred časom kupila v spletni trgovini Mavelu in jo senčila z distress blazinicami. Na rob kroga pa sem dodala še napis Tinin napis vabilo.


Vabila lepim v galerijo meseca decembra pri Najlepšem paru.

5 komentarjev:

  1. 15 tresočk...dobra si, to p a ni tako malo dela. Rezultat je pa več kot krasen in ker diši po morju, mi je še toliko bolj všeč. čao

    OdgovoriIzbriši
  2. dobra si res, tole je pa bil podvig! prekrasne so!

    OdgovoriIzbriši
  3. Krasna vabila so, super si jih izdelala.

    OdgovoriIzbriši
  4. je bilo kar veliko dela ja, se strinjam ;) hvala punce :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Luštna vabila so nastala in si se res potrudila za takšno količino tresočk. Glede na to, da ni prave zime, pa človek res lahko pomisli že na morje. Vse dobro v 2016, naj bo ustvarjalno na vseh področjih!

    OdgovoriIzbriši

Light Pink Pointer