nedelja, 22. november 2015

božične (ne) strašne pošasti


Nastala je novoletna voščilnica, na kateri sem uporabila šablono in štampiljko (ne) strašne pošasti Najlepšega para, dodala pa sem jim božično kapico iz kompleta šablon praznični jeleni
Za okvir sem uporabila Tinine romantične okvirje, za snežno pokrajino pa šablono čarobni prazniki, na katero sem nanesla sneg z bleščicami. 
mali šoli prazničnega ustvarjanja, nas je Tina naučila kako izdelati domače perle, ki jih sedaj kar redno uporabljam.


Voščilnico dodajam v Malo šolo prazničnega ustvarjanja in v galerijo meseca novembra pri Najlepšem paru.

4 komentarji:

  1. Kako so super z božičnimi kapami.

    OdgovoriIzbriši
  2. Lepe te pošasti in nepošasti ������

    OdgovoriIzbriši
  3. Sanja...saj čisto zijam od navdušenja!!! Kako zelo mi je ljubka, simpatična in posrečena. Hvala za navdih :-)

    OdgovoriIzbriši

Light Pink Pointer