nedelja, 25. oktober 2015

decembrsko vzdušje

Pa je nastala tudi moja prva letošnja novoletna voščilnica, ki je bila že oddana v trgovino Rayher, saj sem jo izdelala za natečaj voščilnic s Tino Baša
Za ozadje voščilnice sem uporabila kar washi tape trak, ki je zelo praktičen saj ni bila cela delovna površina posuta z bleščicami. Snežno pokrajino sem izdelala s pomočjo rezalne šablone dekorativni robovi ter na njo nanesla nekaj snega.
Ker sem želela pričarati pravo zimsko vzdušje sem dodala še ledene sveče s pomočjo Ice-pen(a), dodala sem srčne snežinke, ki sem jih posula z bleščicami in jelenčke, katerim sem nos poudarila z glossy accentom. 
Za zaključek pa sem na dnu dodala še embosirano štampiljko čarobni prazniki.


Voščilnico lepim v oktobrsko galerijo Najlepšega para.

4 komentarji:

  1. O, pozdravljena. Najprej lepa hvala za tvoj komentar. Sem pogledala tvoje objave. Sem prav navdušena nad tvojim ustvarjanjem, nad knjigicami, voščilnicami.......Iz tvoje zgornje voščilnice pa prav sije praznično vzdušje in čudovito si uporabila Tinine šablone.

    OdgovoriIzbriši
  2. hvala ;) zelo sem vesela lepega komentarja izkušene mojstrice ;)

    OdgovoriIzbriši
  3. Pravo zimsko pravljico si pričarala. Luštno.

    OdgovoriIzbriši
  4. popolna zimska voščilnica, tako lepo razigrana.

    OdgovoriIzbriši

Light Pink Pointer